W o r k o u t

Jag var i alla fall iväg till Chatham i onsdags och köpte lite träningskläder! Lite kul att få ha lite snyggare kläder när man tränar och så :) Träffade på den andra svenska au pairen där och var hem till henne en sväng innan det var dags att hämta upp pojkarna från skolan på eftermiddagen. 
 
Igår gjorde jag sällskap med Katrine in till Chatham. Jag var osäker på om jag skulle byta en av klädesplaggen jag hade köpt eller inte, så det var väl största anledningen till att jag gick med. Jag bestämde mig till slut för att inte byta något ändå! 
 
Redan idag fick jag användning av mina nya träningskläder då jag var ner på träning med Katrine. Det är en man som har träningspass utomhus varje tisdag, onsdag och fredag som Katrine och Marie Louise brukar gå på. Nu har de då alltså fått med mig också! Det var ett ganska tufft pass på ca 1 timme & 15 minuter, men jag gjorde så gott jag kunde! Nu känns det i benen en del och det kommer väl bli ännu värre imorgon kan jag tänka mig! 
 
Senare ikväll ska jag och Marie Louise gå över till Katrine för att äta middag tillsammans och göra oss iordning inför kvällen. Vi ska ut på galej med ca 7-8 andra au pair tjejer! Hoppas på att det blir en rolig kväll i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0